Faldstammeprojekt

Beboerkoordinator
Sidsel Festersen
Tlf. /sms: 54 58 50 10
E-mail: godthaabs-have@fld.dk
Telefontid: Mandag til fredag kl. 08:00-12:00
Kontortid: Tirsdage kl. 7:00-10:00 i vognen på det gul skraveret område mod den store port.

Varsling af ejendommens ejere og lejere for adgangskrævende arbejder sker iht. Lejelovens § 55 (6 uger).
Orientering af beboerne kort før opstart (ca. 3 uger) med skriftlig orientering postkasseomdelt.
Advisering om adgang til boliger sker 14 dage og 3 dage før opstart i boliger.

Tidsplan
Den overordnede tidsplan er p.t. således:

 

 

 

Hovedtidsplan, dato for før-registrering samt eksempel på detailtidsplan for en lejlighed
Opdateret den 10. september 2022, publiceret den 16. juni 2022

Information om mangelregistrering
Publiceret den 12. september 2022

Dokumenter
Tillæg til entreprisekontrakt (aftale om færdiggørelse af faldstammeprojekt)
Publiceret den 19. maj 2022

Foreløbigt byggeregnskab – Faldstammer og Stigestrenge pr. 31. december 2021

Foreløbigt byggeregnskab – Faldstammer og Stigestrenge pr. 31. december 2020

Foreløbigt byggeregnskab – Faldstammer og Stigestrenge pr. 31. december 2019

Skønserklæring vedr. Voldgift sagsnr. ‐ A9972

Opsummerende redegørelse for renovering af afløbs- og vandinstallationer – 20190805
Foreløbigt byggeregnskab – Faldstammer og Stigestrenge pr. 1. august 2019

Opsummering af formøde på byggesagen 25. april 2018 – 070618

Notat rambøl GF 2018

Foreløbigt byggeregnskab pr. 31. dec. 2016 – 070618

 

Nyhedsbrev nr. 12 – 070618

Nyhedsbrev nr.11 291217

Nyhedsbrev nr.10 050517            Rambølls notat til O-GF om fejlrettelse _ relining

Nyhedsbrev nr.9 091216

Nyhedsbrev nr 8 211016

Nyhedsbrev nr.7 070916

Nyhedsbrev nr.6 230816

Nyhedsbrev nr.5 170816

Nyhedsbrev nr.4 040716

Nyhedsbrev nr.3 060516       Bilag til Nyhedsbrev nr.3

Nyhedsbrev nr.2 140316

Nyhedsbrev nr.1 010316