Bestyrelsen

Du skal kontakte ejerforeningens bestyrelse, når det drejer sig om:

  • Forslag til ændring af vedtægterne eller husordenen
  • Forslag til vedligeholdelsesarbejder af fælles anliggender
  • Moderniseringsplaner, der kræver bestyrelsen til godkendelse, jf. vedtægternes § 22 stk. 8
  • Forandringer udenfor ejerlejligheden, herunder på altanen, jf. vedtægternes § 22 stk. 10
  • Udlejning af lejlighed, jf. vedtægternes § 24 stk. 3 og 4
  • Ansøgning om vaskemaskiner på badeværelser, jf. husorden stk. 6
  • Klage over funktionærer, bestyrelsesmedlemmer, administrator.

Bestyrelsens træffetid:
Du kan skrive til bestyrelsen på e-mail ejerforeningen@godthaabshave.dk. Vi forsøger at svare inden for en uge.
Bestyrelsen kan træffes telefonisk eller på kontoret ved varmekælderen efter aftale.

Bestyrelsen består af følgende personer - april 2019:

BilledeNavn & AdressePå valg
René Tarby (Formand)
Aksel Møllers Have 18
2020
Valg udskudt pga. COVID-19.
Alice Juhl (Næstformand)
Aksel Møllers Have 12
2021
Valg udskudt pga. COVID-19.
Dorte Munk-Petersen
Aksel Møllers Have 4
2021
Valg udskudt pga. COVID-19.
Nicolai Honoré
Aksel Møllers Have 14
2021
Valg udskudt pga. COVID-19.
Niels Munkebo Christensen
Godthåbsvej 35
2020
Valg udskudt pga. COVID-19.
Rasmus Boldsen
Aksel Møllers Have 14
2020
Valg udskudt pga. COVID-19.