Kvalitetstjek: Fiberby

Kære beboere

Enkelte beboere har kontaktet mig for at nævne deres internetforbindelse havde periodiske udfald. Sådan en fejl kan skyldes flere ting, men det vigtigste er at du tager kontakt til Fiberby, så de kan holde øje med forbindelsen.

Fiberby overvåger alt udstyr i kælderen, dvs. de switche som sørger for internet til hver lejlighed. Alligevel kan der være ting, som driller videre fra switchen til din computer. Hvis du har periodiske udfald, så send fx. en mail til Fiberby hver gang du registrerer det. De vil naturligvis også gerne tale med dig, så det udstyr du har tilkoblet bliver tjekket.

Jeg ved at Fiberby gerne vil give os en rigtig god oplevelse ved skift til dem, så tag endelig kontakt support@fiberby.dk
Sæt gerne mig cc på eventuelle mails til dem, så jeg kan følge med: jeppe@godthaabshave.dk

Personligt har jeg en linie der kører markant hurtigere end ved Jaynet og en hotline, der er til at få fat i.
Fiberby har inviteret mig til at komme forbi til oktober og høre om mulighederne for at streame TV. Det glæder jeg mig til at høre mere om og jeg skal naturligvis nok holde jer opdateret.

Venlig hilsen
Jeppe, bestyrelsen

Support

Comments are Disabled